Att köra eller inte köra

Idag har jag ringt och talat med körskolan. Ska höras av och bekräfta allt imorgon och sen är det på g med körkort. Och nu är det inte moppe vi snackar. Nix, här har hänt grejer. Efter lite om och men och hit och dit så kommer jag nu att ha pengar till ett riktigt körkort! :) Och eftersom pengarna har varit det enda problemet så tänker jag nu köra på. Eller ja, köra iaf.

Hon på skolan skulle kolla lite extra, men troligen kommer jag vara klar med allt (inkl. uppkörning och teori) den 15 juni. Nu vill det bara till att jag klarar det på första försöket för annars jäklar blir det krångligt med nya tider. Är inte så pepp på att åka från åland för att köra upp sen igen. Nog för att köra kanske inte är det jag är bäst på här i världen, men det måste ju gå på något vänster. Massa ungar tar ju körkort hela tiden, så då måste väl jag också kunna om jag tränar en del? Right? Hoppas.

Det är iaf det främsta som är på tapeten just nu. Sen snurrar det ju på med husletande och skolfix och det ena med det tredje, men inget av det verkar ha kommit till någon ljusning riktigt än.


Har kommit på att det kanske vore trevligt att lägga upp lite bilder här på lilla bloggen. Det vore trevlig att í allmänhet fixa sidan så som jag vill ha den, men det har jag faktiskt varken tid eller ork med nu.
Nej. Trött. Ska mysa ner mig och läsa min braiga bok.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!