Blaha

Vaknade, såg på tv, gick ut med Axi, diskade, duschade. Och nu har jag på något vänster hamnat i sängen igen och jag känner faktiskt inte alls för att gå upp. Jag måste faktiskt inte göra något på flera timmar så jag skulle kunna stanna här, även om det känns en smula tragiskt.
Det jag då måste göra idag är att jag ska till körskolan. Hu! Mellan halv fyra och fem ska jag ha min första körlektion. Är lite nervös och då vet jag att jag kommer köra sämre just därför, och när jag tänker på det så blir jag ännu mer nervös och då kommer jag köra ännu sämre och. Men vafan, skärpning. Ska jag betala så sjukt mycket för 1½ timmes körning så tänker jag då se till att få ut något av fanskapet.

Sen har jag ett dilemma också: ang imorgon. Blir det myskväll med grillning ute i stugan med family? Eller blir det party med tjejerna?
Det vore jättekul att festa när de flera nog är ute, men samtidigt så känner jag mig bara trött och halvförkyld och inte ett dugg partypepp. Blä. Men nej, det lutar nog åt stugan nu, och sen blir det att dra ihop en stor hejdå-fest när sommaren börjar närma sig lite mer. Tror jag.

Nej, kom på att jag glömt att äta något idag så ska kanske masa mig upp trots allt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!