Fina saker i livet

Igår sa jag till Terje att jag nog inte skulle shoppa något speciellt idag, och sen tillada jag på skämt "Fast om jag känner mig själv rätt kommer jag väl hem med en klänning och en burk..!" Well. Det bevisar bara att jag känner mig själv så jäkla bra. Fast alltså. Klänningen var supersöt och kostade bara 49 kronor, vad kunde jag göra? Och burken, ja. Jag lägger upp en bild sen så kommer ni förstå, vissa saker är jag verkligen helt oförmögen att motstå.
(Jag råkade även köpa ett läppglans, ett "nit"bälte & två kökshanddukar. Jag vet att jag inte har något kök att hänga handdukarna i, men det kommer.)

Men har inte bara varit slösaktig och glassat runt idag, har övningkört också. Omkring 18 mil i sträck, betydligt mer än vad jag trodde att jag skulle orka / kunna eftersom jag aldrig kört mer än ett par mil förut. Känns iaf som jag lär mig massor varje gång jag är ut - bara sedan i helgen har jag fixat några helt okej fickparkeringar, start i brant backe och lärt mig att backa runt hörn/kant/kurva mm. Synd att det är en miljon saker till, och att jag inte är tillräckligt bra. Men det ska gå. Pepp pepp pepp. I övermorgon är första lektionen och det kommer gå super. Oh ja. Inte ett dugg nervös faktiskt. Nix. Grisar kan dessutom flyga har jag hört. Mhm.


Nu sova, som sagt gick jag upp kl. sex imorse så jag är sliiiten. Natti!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!