Kontakt

Woho, internet! Fast inte hemma hos oss, självklart inte, så moderna får vi uppenbarligen inte vara. Ingen tv heller kan jag väl tillägga, suck. (Det är fint med chefer som betalar ut lön, det gör livet lätt att leva).
Är i skolan, därav min uppkoppling.
Är inne på min första skolvecka nu. Egenligen började vi förra veckan, men jag hade dragit på mig en förkylning från helvetet så blev läkarbesök och sängen hela veckan :( Fortfarande inte frisk, men mår iaf bättre. Vad som inte är så lyckat är att det har värkt hål i BÅDA öronen (mitt immunförsvar tog verkligen livet av sig förra veckan) penicilinkuren hjälpte inte och resultat? Jo, jag är döv. Jag hör ungefär hälften av vad folk säger, tror ni det är lyckat när man sitter på lektion eller ska försöka lära känna nytt folk? Eumh. Nej. Blir galen snart, men har iaf fått en ny dundermedicin utskriven så ska nog lösa sig, hoppas jag ^^

Vad finns mer att uppdatera om? Husrenoveringen står still, helt still. Har som sagt varit sjuk ändå sen vi kom hit så lever fortfarande i totalt bombnedslag :( Får se när vi ska orka ta tag i allt, typ nån gång när jag inte är sjuk och inte går upp sex på morgone . (Kan ni fatta? Jag som brukar sova till elva eller något. Suck. )

Nej, nu ska jag börja leta mig till klassrummet, se om läraren känner sig god nog att komma lite tidigare, för egentligen så har vi "Kafferast" i ytterligare 20 min (galet, jag vet.)

Anyway! Saknar er alla, men hör av mig mer när jag har eget nät :) Har fått finsk nr, så om någon vill går det att höra av sig, men har trubbel med sms just nu, det löser sig nog först om typ en vecka...

Iaf, nr: +358 40 187690. Trooor jag, eumh.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!