Hotell Nova

Idag har det varit slappt, ingen teori på hotelläran utan istället satt vi och jobbade med en uppgift som går ut på att klassen gemensamt ska designa och planera allt runt öppnandet av ett nytt hotell. Idag satt vi mest och klippte och klistrade bilder, kollade planlösning och försökte hitta på namn :)
Vid halv ett tog vinläran vid, som ju inte gick på högvarv den heller :P Vi fick testa fyra olika mousserande viner "som inspiration till nyår", detta genomfördes på ett... avslappnat vis. Vi drack, använde inte spottkopparna och den djupa analysen sträckte sig ungefär så här långt "Den här var god!". Efter det spelade vi spel och sen var min skoldag slut ^^

Vad som inte vara lika slapp var väl att ta sig hem, det har fått för sig att snöa och blåsa lite idag och till och från kom ju någon riktigt mysig liten vindpust. Mjooo, men hem tog man sig iaf!

Nu sitter jag här och försöker bli lite pigg - för sen måste jag allvarligt talat göra det sista på matuppgiten. På riktigt. För den SKA in imorgon, tänker inte dra på det.
Blir helt perfekt med lite pyjamasparty här sen imorgon kväll, för då kan man i samma veva fira att allt skolarbete är slut för den här terminen, vi överväger att köpa lite bubbel också :)


Nej brr, vad frusen jag blev. Filt, te och pluggpluggplugg!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!