Onsdag 14/7, tidig kväll

Det där om moln jag skrev imorse, glöm det. Gjorde mig redo för att följa med till simskolan, drog på mig byxor, fyllde termosen med kaffe och packade ner en tröja. När jag sen gick ut för att åka möttes jag av en vägg av värme och molnen var bara en vit linje i horisonten. Snabbt in och slänga ner ett par kortbyxor i väskan av sen iväg. Blev jättevarmt hela dagen och mina axlar är galet röda eftersom jag hade låtit bli att smörja mig.

Efter simskolan var jag hemma en kort stund och insåg att jag inte hade så mycket att göra, det mesta förarbetet som är kvar är sånt som bara Terje når till. Därför tackade jag ja till att följa med Y och J till stan istället. Fick tag på fint tyg till soffkuddar så nu måste symaskinen letas fram inom kort.

Allmänt pyssel här hemma under kvällen, men måste nog iväg och köpa lite don innan det kan bli färdigfixat. Försökte ta bort någon typ av isolering mellan stockarna i hallen, men dammade så mycket att jag tänker köpa ett munskydd innan jag fortsätter.

Nu ropar Terje, så dags att gå ner och fortsätta, sen sängen. Puss!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!