Ett nytt hem?

Jag är allt en lyckligt lottad jävel, & tack och lov så har jag vett nog att vara fruktansvärt tacksam över det.
Har sett bilder nu, på huset. Vårt hus, och jag skulle vilja påstå att det är mitt drömhus. Ge mig lite färg och någon tapetrulle bara, så kommer det bli perfekt. Det finns en öppen spis, det finns träpanel i köket, det finns massor av fina fönster, det finns äppelträd på gården, det finns en stenhäll utanför utterdörren.... Åh, hela jag längtar tills vi kan börja, tills jag är där.

Jag fattar inte hur det har kunnat flyta på så bra? Att huset blev vårt, att jag kom in på skolan, att Terje fick jobb? Allt inom loppet av vadå - två veckor?
Det är helt galet, och det kommer bli så spännande att få börja med allt och att prova på något nytt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!