Jobb :)

Har haft en finfin dag :) Jobbade i repan 12-20 och det var jättekul. Arbetstiden var ju helt klart perfekt, härliga arbetskompisar och även om jag gillar att vara i servisen är nog repan roligare, få fixa med lite allt möjligt sådär :)

Family kom och tog en drink sista halvtimme jag jobbade, så sen körde jag oss hem och väl här var det ost, kex och vin som gällde. Tv-mys och allmänt slappa.

Om inte allt för länge blir det sova, så man är pigg imorgon. Mormors begravning var ju i vintras men först imorgon fick vi ha urnnednättning. Blir en tung förmiddag och dag, men ändå skönt att få det ordentliga avslutet.
Älskar och saknar dig mommo. Föralltid.


På kvällen ska jag iaf försöka med positivt tänkande, för då ska vi till Mia på finkalas :) Ska bli kul, och innan det ska jag och Anny pyssla :)

Nu ska jag återgå till film och ta vara på lite tid ensam med mammi och daddi :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!