Av allt

Nu är det fullt upp här..!

Idag är det iaf Malins bal och jag ska fixa hår och smink på henne :) Efter det tänker nog jag och Anny ta en tur i finbil vi med, varför inte liksom..!
Imorgon ska jag jobba hela dagen - med att stå och dela ut flingor på Ica xD Men vad är väl lite förnedring om man kan tjäna pengar? Nej, just det. Ni får iaf vara snälla mot mig, kom och hälsa på eller något ^^
Kan iaf trösta mig med att imorgon kväll så får jag äntligen äntligen leka med My! <3 Vin, cigg och marathonpladder känns som en plan.


Sen fredag, då tar lillan studenten! Grönland, fika här hemma och sen finmiddag på hotellet :) Efter det möjligen fest eller hem och slappa.
Lördag kommer Terje tillbaka över dagen, och då måste jag också passa på att packa allt för på söndag åker vi till England. Herregud. Jag har inte ens hunnit skrivia någon packningslista :S

Sen är vi iaf i England (cambridge & sedan london) hela veckan, när jag kommer hem har jag några lugna dagar, sen ska jag fira Anny och efter det drar jag nog till Åland direkt.
För det är nämligen så att vi har ett hus där.
Ja, på riktigt. Detaljer kommer.. ;)


Nej gudars, nu hinner jag inte med mer av detta försök till uppdatering! Med iaf: Det händer en del.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Ååh har ni fått hus nu?? :D va roligt!!

2010-06-10 | 10:14:27
http://carolinethedback.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!