Vackerhet

Vissa saker är sådär fina att jag nästan får ont i magen av att titta på dem, man blir glad av att ha dem omkring sig. Ett exempel på något sådan är Terje, min underbara underbara som gör livet fint. Ett annat exempel är sakerna jag köpte på rackartyg igår. Var där och shoppade med svärmor, och duktig som jag är så har jag tappert sparat en del av ett presentkort som jag har därifrån :) Ville spara och bara köpa riktigt fina & billiga saker så att det skulle räcka. Snäll som jag är så tänker jag visa vad som köptes, fast ganska dåliga bilder och allt som inte med, för kameran valde att tvärdö. Båda två.


Fiiin burk som jag & Terje fick av Kia. Vet inte om du är lika förtjust som jag är älskling? Hoppas det!
Perfekt för te, eller perfekt att bara titta på.


Det här är ju ingefär så vacker som en kopp kan bli, fast hade varit ännu bättre om den varit vit i grunden, men det duger ;) Kommer nog att både användas som min privata att dricka kaffe ur samt som prydnad, med ett ljus i kanske?



Kunde inte motstå, speciellt inte när de var så pass billiga. Dock har jag väntat och väntat på att de ska få in M, men nu gav jag upp och köpte ett W istället, funkar det med.




Okej, den här är inte från rackertyg med ville visa upp mnin skönhet ändå. Den är för att ha smink i, sen har jag en matchande sån där utfällbar necessär för diverse don som är bra att ha när man reser. Den är köpt från något litet ställe som hade ett erbjudande i mammas damtidning. Vem kunde tro att sådana tidningar skulle leda till något gott?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!