Semester!

Ja! Efter mycket om och men så blir det nu ändå en semester, till Tunisien! Känns super, tror att det kommer bli en toppenvecka :) Att få komma bort från snön några dagar och hämta energi, se något nytt och såklart träffa M, Y och J igen. Vi åker från Malung den 26e, sen övernatter vi vid arlanda och så lyfter vi på lördag morgon. Inte så jäkla länge kvar med andra ord, tio dagar mer exakt. Herregud, jag som brukar ägna veckor år förberedelser - men känns riktigt kul att det är så kort tid kvar.

Har köpt BUS som jag just nu är helt inkladdad i. Blä, jag har till och med vågat ha det i ansiktet. Men för tusan, annars hade jag bländat hela jäkla stranden, hade inte funkat. För övrigt är det BUS från Aco som jag använder och den kan rekomenderas! Luktar inte fullt lika illa som de flesta andra, går in i huden fort och dessutom: Jag är brun och inte orange. Gillas! Att den är billig gillas också.
Hade tänkt att jag skulle fixa håret innan avfärd också. Har stört mig på att den är för gul en bra stund nu, så igår hade jag i lite färg och blev faktiskt mycket bättre. Det gula försvann men håret blev lite mörkare, så idag ska jag bleka slingor och hoppas på det bästa ^^

Nej, nu ska jag återgå till att skriva packningslistor och annat kul, nedräkningen har börjat och snart är jag i solen. Det är okej om ni är avundsjuka. ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva

Tänker du fuska?! Vi ska väl vara lika kritvita alla fem juh?! ;)

2010-03-16 | 16:11:36
Ikk

Haha ja, jag fuskar ^^ Det är helt omöjligt för mig att blev brun av solen, så då får jag fixa det på annat vis ^^

2010-03-17 | 13:10:05
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!