Spoon!!

Nu kan även jag sluta mig till gruppen av människor som sett Alice in wonderland - och som älskar den. Söt, rolig, charmig, smart och underbart flummig. Såg den på vanlig tv nu, men tror att den kan ta sig bra på bio i 3D så blir nog att se om den inom kort :) Haren var bland det bästa - älska! Iih.

Har faktiskt haft en riktigt bra helg i största allmänhet. Igår blev det riktig myskväll, men förrätt och god mat och hela köret, och så fick jag ju äntligen lite mystid med min älskling. Idag har det varit rätt slappt, slog på stort med middagen och sen då film som sagt. Kärlek, god mat och bra vin - där har vi det fina i livet minnsan.

Våra resplaner tycks bara bli bättre och bättre dessutom. Allt bara klaffar nu, så känns inte alls som att själva resan kommer bli så jobbig. Tar bilen, vilket känns mycket enklare och bättre (och billigare, motsägelsefullt nog). Hotellet vi ska bo på i sverige visade sig ha långtidsparkering som var mycket billigare än arlandas egna - super! Sen har de gratis skjuts mellan hotellet och arlanda så det känns ju väldigt simpelt och bra, istället för att krångla hit och dit.
Ja, mi happi helt enkelt. Mi kortfattad också, har en sovande karl här intill som tycks bli lite störd av att jag klickar på. Jag får väl tjata på mer imorgon om hur livet leker och sådär ;) Nu ska jag koppla i hörlurarna och ägna lite tid åt tv3play. Natti.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!