Åh. Herre. Gud.

Imorgon ska jag köra upp. Hjälp!
Alltså å ena sidan så känns det som att, jag kan ju faktiskt köra. Jag är inte superduktig men bevisligen så kan jag utan problem ta mig från A till B.
Å andra sidan: Det finns en miljon saker som kan skita sig!!! Jag kommer var nervös, och även om jag inte gör någon dundertabbe så kan jag ju bli underkänd pga att det blir nån småmiss här och där.

Visst var jag jäkligt nervös för teorin också, men då kände jag mig lite mer på hemmaplan - teori är nog lite mer min grej. Men, va fan. Det finns inget mer jag kan göra nu. Jag har en körlektion imorgon innan provet och sen är det bara att köra på, slappna av och hålla tummarna. Jag har en olustig känsla som säger mig att det inte kommer gå så jäkla bra, men då får jag göra om det sen. Då har jag iaf försökt.



Usch, nu ska jag inte älta mer. Ska krypa ner och se på tv med Axi istället. Eller ja, jag ska kolla igenom säkerhetskontrollerna lite extra sådär, men annars blir det nog bara att slappa och försöka tänka på annat.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!