Åland åland

Jag vill flytta, nu nu nu..!
Drömmer om en liten stuga på 50-60 kvadrat, nära Mariehamn och nära vattnet. Gärna i gammalt stuk och med en liten trädgård. Och ja, visst. Det finns sådana stugor som bara väntar på oss - om vi hade pengar. Men som det ser ut nu kommer vi även fortsättningsvis att leva på en lön + studiebidrag (troligen bara bidrag och ingt lån) och då känner jag att en hyra på 800 inte riktigt funkar. Inte alls.

Vi är klara att flytta i mitten av juni, så om vi hade ett boende tills då så skulle vi kunna spendera hela sommaren på åland och det skulle inte alls kännas så fel. Terje har ju massor han vill göra där borta, och jag själv skulle kunna köra en trevlig mix av extraknäck och semester.

Det här kommer sluta med att vi köper en väldigt billig husvagn och ställer oss på en åker :P


Nej, nu ska jag släppa det här en stund. Borde fylla mitt huvud med körkortsteori istället. Spenderade förmiddagen med att plugga ute i solen, och funderar på att ta vid det nu. Hade drömmar om grillning ikväll, men family höll inte med. Oh well.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!