grått grått grått

Sol, någon? Det är ju jättefint att temperaturen börjar stiga, men om jag fick en solglimt någon gång vore det också bra. Förvisso har jag fått höra att det var jättefint väder en sväng igår, men då satt jag inne på lektion med fördragna fönster, så det märkte jag inte så mycket av :P
Oh well, man får väl hålla humöret uppe bara. Måste ju bli bra någon gång? Kanske?


Har just ätit, nu ska jag göra en kaffe och dra igång med lite plugg igen. Har en lektion kl 17 så tänkte gå dit ett par timmar innan det och göra nåt prov.

Nej blä, idag känns som en riktig seg dag bara. Imorgon ska jag jobba 13-20, blir nog kul :) Sen börjar ju marknan. Nästa vecka halka, teori, bio, festival. Vecka därpå uppkörning + att vid det laget kanke vi fått lite sol. Sen blir det studentvecka, och sen blir det london-trip och sen.
Ja just ja, det har jag inte skrivit?

JAG SKA TILL ENGLAND. Cambridge några dagar och sen till London. Musikal, pubar, sevärdheter.. Ja ni vet :) Kommer bli super super super!!

Mm, ska göra min kaffe, fästa tankarna på fina saker och dra igång.




PS. Vad som inte är så fint är att min älskling fortfarande är långt borta :(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!