Håll tummarna

Så, imorgon smäller det då. Skriver teorin på eftermiddagen och redan nu är jag nervös som tusan. Ont i magen och pulsen är inte riktigt där den ska, tur att man är ung, annars skulle väl hjärtattacken vara nära.
Jag känner iaf att jag har pluggat och gjort det jag kan. Och skiter det sig så får jag väl för tusan göra om det sen då. Tur är att jag får köra upp oavsett, så tar vi det från där sen.
(Fast jag villvillvill klara det och jag kan tänka hur jävla positivt som helst och jag kommer ändå känna mig som en inkompetent jävla idiot om jag inte klarar det, och deppa ihop och allt kommer bli skit och nu blir det ledsen redan nu för det och det är ju inte så jäkla bra så nu ska jag nog sluta tänka)
Jo men såhär, om det skiter sig så kommer jag att få världens bästa tröspris. Då går jag hem till Anny, piffar, sveper ett glas vin och går ut på mysmiddag med min underbara vän som dessutom har bjudit mig på bio efteråt - och inte vilken film som helst utan sex and the city 2! Och dagen därpå, gissa vad? Då börjar en två dagar lång rockfestival.
Så alltså, det är inte direkt synd om mig.
(Fy fan vad jag är bra på att peppa! :) Nu känns det mycket bättre!)

Nu ska jag iaf sova. Det är sent och jag ska upp vid åtta. Kommer nog dessutom bli en skapligt stressig och nervig morgon så vore fint att vara lite utvilad sådär.
Uppdaterar någon gång, och håll tummarna för mig nu!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!