Happi

Åh, mi happi :)

Hade jättemys igår kväll! Alltmänt ganska lugnt och härligt kväll. Blev mys med middagen här hemma och jag och Anny förfestade på fint med barnvisor och cider. Hos Kakan var det allmänt jättetrevligt, härligt folk och bara kul. Kvällen avrundades rätt tidigt, blev skön kvällsprommis i lite vårregn (som faktiskt var varmt..!) och sen en film innan man la sig.

Nu idag har vi just bokat att vi(jag, Terje & family) ska dra till stugan! Ska packa god grillmat, massa filtar, spel, musik + högtalare, vin, godis och annat bra att ha och sen åka iväg och mysa i rusket. Totalmys :D

Mm, allt känns sådär allmänt bra och mys. Fick vara med mina fina vänner igår, och min fina familj idag. Och min fina fina bejbi hela tiden ^^ <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!