I'm singing in the rain

Nya stövlar!! :D



Så fina! Och om det fortsätter att regna såhär så lär jag ju få nytta av dem också ^^
(Och bejbi, du får faktiskt stå ut med att jag har fjantiga stövlar, för de här kommer jag att använda varje gång vi är ute och fiskar i ålands skärgård. Så du får vänja dig :D <3 )



Igår var en riktigt bra dag och ikväll. Först var vi i mora och shoppade lite. Jag fick en superfin kavaj :D Vi fikade och myste runt och sen for vi hem lagom till middagen.
Anny kom hit, så vi grillade, fixade och förfestade. Tog en tur till hotellet och lyxade till det med en drink, sen ner på byn en sväng. Dock var det inte så jäkla kul där (medelåldern: 14) så vi for hem tidigt ^^


Får se lite vad det blir ikväll. Grundtanken var att vi skulle ut, men om det är regn så orkar jag inte alls. Börjar iaf kvällen med hemmamys så får vi se vad det blir sen.

Nu ska jag krypa ner i soffan och slappa en stund. Önskar att Terje var här och kunde kramas, men jag får ta nalle eller vovve istället. Suck då.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!