Jag lever!

Åh gud, ni kan inte gissa hur trött jag är. JÄTTEtrött, faktiskt. Gick upp kl. fem imorse och det kan ju inte vara riktigt hälsosamt. Eller lite krångel och försovningar (inte jag) så tog vi oss tillslut iväg mot falun iaf. Väl där väntade halkbanan, som var helt okej. Var absolut inget att vara nervös för, men så jäkla kul var det väl inte heller. Hejhopp, glida runt lite. Snurra i bil var däremot kul - helt galet! Sen att få köra själv var också kul :)

Nu är iaf det avklarat - så nu kan jag lägga full fokus på att oroa mig för torsdagen och teorin :P Det som är så bra är att om allt skiter sig så får jag ändå gå hem till Anny, mysa, gå på bio och sen festivala hela helgen. Slipper sitta hemma och deppa. Men så ska vi inte tänka, för det kommer gå super. juppjupp. Hu.

Nej som sagt. Jag är verkligen verkligen trött. Ska lägga mig i soffan (igen) och hoppar på att bli pigare. Vore fint om jag orkade köra + plugga lite senare ikväll.

Ps. Puss till min älskling
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!