Long time no see

Men nu kommer en uppdatering at last!
Jag är mitt i intensivutbildningen  nu och allt går fint. Håller alla tummar för att jag ska klara både proven direkt, fast är lite skeptisk. Men men, skiter det sig får jag göra om, kan inte vara hela världen det heller.
Är iaf mycket nöjd med att ha något att göra om dagarna! Något konkret, tider att passa, saker att lära sig. Mm, känns bra.

Nästa nyhet: Jag har blivit lämnad. Jorå, min fina karl flydde landet minsan. Fast jag tänker följa efter någon gång när jag kan. Fram tills det så saknar jag, men jag har iaf nalle. Han är en bra kramkompis om nätterna, så det funkar.

Ska ladda in liter bilder och så från slutet också: fest, mys, spa och sol bör finnas dokumenterat :)

Nu ska jag återgå till plugget. Ställde klockan på nio och tänkte då göra mig i ordning och sen plugga på skolan. Men sen kom jag på att om jag bara ska läsa i bok så det ju det bekvämare att göra hemma, så nu pluggar jag i sängen så får jag fixa sen :) Efter att jag tagit mig upp och iväg blir det lunch med Anny på byn, och sen ska jag ha riskettan i tre timmar. Måste komma ihåg att köpa en cola eller något innan jag går dit.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!