Blähä!

Tudelu, sitter då åter här i skolans datasal efter att vi slutat och väääntar på den förbannade bussen.
Idag är det kallt, jag är trött som FAN och har en massa massa att plugga.

Mest av allt nu så önskar jag att jag var hemma i Malung. Saknar. Mitt undermedvetna vill också dit, eftersom det hela tiden skickar med spontana pikar som typ att jag börjar leta efter saker i köket i de lådor som de förvarades hemma istället för där vi har dem nu & att jag tänker "länge sen vi var hos nanny, undrar om vi inte kan dra dit senare" och sen får jag ett elakt litet uppvaknande som säger att HEJHOPP du sitter på en kall liten ö lååååångt bort från hemma så glöm det. Moha!
Nej blä.


Idag är en gnälldag, så jag kan ju fortsätta med att säga att jag börjar bli less på att vara såhär halvsjuk. Går in i fjärde veckan nu tror jag, och känner att energin börjar ta slut för sånt fjant.


För att vara lite positiv så kan jag ju säga att helgen var kul iaf! :) Blev ett halvgalet halloweenfirande på fredagen, riiiiktig slapp-och-mys-dag på lördagen och igår började jag dagen med te och läsningen, var sen duktig och städade och så iväg på lite jobb som var helt okej. När jag kom hem hade Terje gjort middag som serverades med rött till, en drink till tv-myset och sen i säng tidigt.

Nej, nu måste jag göra något annat som fördriver tiden lite bättre innan jag blir helt less. Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!