I mitt kök

Var in på Tyger & sånt / Presenter & sånt idag. En härlig butik som har maaaaaassor av fint! Hade lite tid över innan bussen skulle gå så strosade och hittade två saker som inte gick att motstå.

Det första är en kökshandduk med tycket Livet är här och nu. Har sett den här designen på en mängder av grejer - bla. gardiner - men det har alltid varit för dyrt. Handduken gick loss på 5,50 så den blev min!
Sen hittade jag en ursöt liten korg för 3.50. VARFÖR ha pepparkakorna i en ful plastburk när det finns sånt här att tillgå? Jag äter gärna en burk mindre av kakorna för tjänar in pengarna för att få ha den här stående på bordet i jul :)

Ska vara duktig och uppdatera med lite mer inredningsbilder inom kort, men det blir ju aldrig av när kameran ska dö hela tiden :/ Well, idag fick den helt nya batterier så den dog bara 3-4 gånger undertiden jag tog dessa bilder. Pust.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!