Och det känns ju fint.

Trött + cykla + astma + medicin = däckad ikk.
Jag klarar verkligen inte minsta typ av motion utomhus nu när det börjar bli kallt, den här jäkla astman drar igång direkt. Och så ignorerna jag lite först (för ibland går det över utan medicin) vilket för det mesta bara leder till syrebrist, så måste jag ta extra mycket medicin och sen är man väck. It sucks.
När jag ändå töntar mig och gnäller kan jag ju tillägga att jag INTE gillar att min medicin ska vara så satans dyr. Ska det inte räcka med att man inte kan andas, måste man promt vara fattig också? Wuuut?


Jaha nehej, trevlig dag gott folk ^^ Slutade tidigt, vilket känns fint. Fick full pott på franskan, vilket känns fint. Tror jag har ganska bra koll på vinprovet tills torsdag, vilket känns fint. Har gjort provet i starka drycker så behöver inte bry mig mer om det, vilket känns fint. Är ledig från skolan på fredag ( aka. hemmaplugg, men ändå) så kan sova ut innan praktiken, vilket känns fint.

Så, nu har jag tammetusan vägt upp lite. Ska ta och läsa / plugga lite nu och sen om kroppen vaknar igen och det lite pyssel - vill få klart gäst"rummet" :D Bilder kommer, tror det blir jättemysigt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!