Sovmorgon är det bästa jag vet

Haft en härlig sovmorgon och nu sitter jag nerkurad i soffan. Snön ligger i ett tunt lager, himlen är blå och solen skiner som sig bör. Har tänt doftljus, druckit varm choklad och läst min nya bok som jag unnade mig själv igår. Mmm, känns fint.
Klockan fyra börjar praktiken, och så ska jag vara där till nio, bara fem timmar alltså då det går säkert fort. Är inte sugen på att göra hem sen om det är halt, men jag är MODIG (typ som Nasse) så det löser sig nog det med, får väl kärringköra lite.
Imorgon har jag praktik från nio till tre, sen hem och kasta i mig lite mat och frääääscha på mig, och så iväg till solan för att joba i garderoben från halv sex till någon-gång.

Terje däremot drar iväg till storstan på partyhelg, och jag är bara lite avundsjuk. Men han är helt klart värd att komma ut på lite skoj, och det är ju jättebra tajming egentligen eftersom jag ändå knappt kommer vara hemma. Är väl söndagen som jag blir ensam tills han dyker upp, men då tänker jag har riktigt mys- och pysseldag istället :) Baka lite, så klart gäst"rummet" och förbereda lite julpynt så det är redo för att slängas upp tills family kommer på lilla jul :)


Nej nu ska jag återgå till att mysa, läsa, plugga lite, hänga tvätt och packa ihop lite åt Terje så han slipper stressa livet ur sig innan båten går.

See ya, sweeties!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva

Du vet att det finns ett stort fint bibliotek i J's skola va? Öppet till 20 måndag-torsdag! Låna dig kollig :)

2010-11-19 | 18:32:33
Mikaela / Ikk

Men åh! Har de öppet så länge så kan ju till och med jag ta mig dit :D

Tackar för tipset, måste undersökas närmare

2010-11-20 | 13:14:40
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!