+ & -

jag. är. så. trött.

och de här bihålorna ger sig ju inte, och jag är ju i skolan så jag hinner inte till doktorn för att få några piller. damn, ringa imorgon iaf och se om det går att lösa.
idag är tydligen en ltie extra dålig dag för min kropp:
- när jag gick hem från skolan när började gatstanarna att röra på sig (eller alltså, gupplorna på stenarn, snarare). det var lite konstigt och jag tror (hoppas?) att det hade mer med mig att göra än med dem.
- jag fick halvkramp och mjölksyra i axel och arm av att ställa upp tallrik i stället ovanför diskbänken.
- osv.

MEN. det har hänt bra saker också idag, serru. jag fick tillbaka franskaprovet och hade fått en fyra!(aha. vg+ typ) åh, allt tack vara glosor.eu, utan det hade jag väl fortfarande suttit och undrat vad kapitlet handlade om.
sen imorse skrev jag prov i alkohollagstiftning och min effektiva lärare hade redan rättat och skickat det på mailen, och jag fick en femma!(aka. mvg) tusan vad lycklig jag blev, kanske främst för att det var så otippat. bäst av allt var att jag inte hade pluggat utan var rätt inställd på att jag troligen skulle klara G men om inte så fick jag ta smällen eftersom jag bara festat och myst hela helgen istället för att vara en god elev.
så det känns fint att ha gett mitt ego en gick, kan behövas inför redovisningen på engelska imorgon... men man måste ju inte kunna allt, va?

terje frågade just om jag satt och skrev om hur duktig han är. så jag måste nog göra det:
terje är jätteduktig, för han målar i lillhallen här nere så nu ser det fräscht och fint ut istället för sunkigt och blä.

nej gud, mina ögon försöker hoppa ut ur huvudet på mig så ska sluta glo på skärmen. puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!