Höstlov inom kort

Imorgon bär det av! Sverige, Dalarna, Malung! :D
Bilresan kanske inte blir det roligaste dock, är framme 19:30 svensk tid och sen tar det drygt sex timmar att köra. Värsta är nog att det kommer vara mörkt och vi är nog inte så jättepigga, men får bita ihop. Kommer iaf vara skönt att komma fram då istället för att hela onsdagen ska försvinna på resande :)
Har hållt på och packat och donat nu, ska fortsätta snart men det var så skönt att sitta här under filten och mysa. Sen imorgon blir det stress, hinner bara vara hemma en halvtimme innan det är dags att åka :P Om jag inte väljer att skippa företagsekonomin, beror på vad vi ska göra..

Hade prov i starka drycker idag, och trots alla farhågor tror jag det gick bra. Inte bra som i MVG, men bra som i att jag tror inte att jag måste skriva om. Och det var precis där min ambition låg. Lite taskigt att ha så grymt många och svåra instuderingsfrågor, och sen var det ett skitlitet prov :P Oh well, hellre det än tvärt om i guess. Men vart ska jag nu göra av all min nya onödiga kunskap??

I övrigt har det här varit en riktigt bra dag. Tiden har gått fort fort och var riktigt kul att vara i baren. :)

Nästa update blir från svensk mark :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!