Klassfest med girlsen!

FREDAG gott folk!

Matlagning i skolan, kul som vanligt, gott som vanlig! :)

Efteråt var Janina snäll och skjutsade hem mig, men först var vi på alko, strosade på stan och tog en tur till Mio. Nu har jag varit hemma ett tag och bara vilat, och tänker fortsätta med slappandet ett tag till.

SEN jäklar blir det party, feber eller ej! Klassfest står på schemat och med tanke på vilken bra klass jag har så känns det lovande ;) Fast kan ju spåra ur en aning, om man tänker på hur vi brukar vara i vanliga fall i skolan xD

Nej, nu ska jag fortsätta slappa och samla energi! Sen blir det duschen och klädproblem (dresscode: Little black dress. Lätt att fixa, ja, men visade sig att jag hade för mycket att välja på. Beslutsångest!).

Puss!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!