Kväll

Dagen blev bättre efter att jag väl avverkat håltimmen och fått lite mat i kroppen :)
Redovisningen gick nog bra tror jag, schysst stöd från klassen trots att alla antagligen var lika trötta som mig. Skönt att ha det avklarat iaf, så nu har jag flera veckor framför mig när man på den lektionen bara får sitta och lyssa på de andra :)

Skulla ha pluggat starka drycker nu på eftermiddagen, men har varit för jävla trött. Blev en lugn eftermiddag istället, men god middag som fick avrundas med lite vin.

Nu är det lite tv som gäller och sen sängen. Imorgon går jag bara halvdag - nice! Så då blir det bra med tid att plugga undan lite och forhöppningsvis ska jag känna mig lite piggare sen.
Är lite pepp på att hitta på något i helgen, kanske in till stan nån kväll om vi skulle ha råd? Sen skola mån + tis och så åker vi hem till Malung tisdag kväll / natt! Känns som en härlig plan :)

Nu: Halv åtta hos mig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!