Baka baka lite kaka

Idag har det blivit en del gjort känns det som :) Först skolan då, gjorde en redovisning, hade min första vinprovning och fick en hel del gjort på matten.
Väl hemma, tog jag nya tag och drog iväg och handlade det sista tills imorgon. Sen diskade jag undan ett berg, bakade en kaka, städade och pysslade (lägger upp bilder på mina mästerverk sen ^^). Nu sitter jag just och väntar på att kakan ska svalna, sen ska det göras tårta! Eller ja, i med fyllningen, grädde och garnyr får allt vänta tills imorgon.

Sen när det är gjort är det nog sängen som hägrar. Imorgon ska jag städa här hemma och göra fint och så laga en trerätters, så blir det nog en ganska sen kväll och firande med familjen. MEN, innan det ska jag vara på arken och städa :( Surt! De som redan har avverkat sin praktik har dessutom varnat mig att det inte komer bli kul för mig som är så kort, ska mestadels bädda sängar och det var tydligen nock så svårt att nå ändå. Oh crap.
Men jag tänker bädda och jag tänker göra det med ett leende på läpparna, för resten av dagen är helg klart något att se fram emot.

Nej, nu får kakan lov att vara kall. Hejs! :) <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!