Brrr

Gråheten håller i sig och får mig att känna mig trött och frusen. Ska fortsätta smida idag och fast jag vill så orkar jag inte riktigt. Men ska pigga på mig och iväg och banka ^^ Jag är lite lagom duktig sådär, håller i den enorma hammaren med två händer, så Terje får hålla i min pinne :P Teamwork!

Lite senare ska jag nog baka lite också (är man fattig så gör man eget bröd. Tur att det är gott och roligt också :) ) och sen småplugga lite så jag har något att bidra med när vi ska knåpa ihop redovisningen imorgon. Dumt bara att vi har fortfarande inga bilder.. Får se om man åker dit och knäpper lite trots tråkigt väder, vore ju faktiskt rätt mysigt att sitta i fina restaurangen och ta en eftermiddagsfika i samma veva.

Nej, nu ska jag göra mig iordning och gå och banka skrot. Hejs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!