Hemmadag i regnet

Blev visst en hemmadag idag. Försov mig å det grövsta så var körd att hinna till någon lektion på förmiddagen, och det enda jag har på eftermiddagen är matte. Och ja, ärligt talat, jag tror jag klarar att fylla i de där uppgifterna själv. Helt klart inte värt att göra sig iordning och häva sig ut i spöregnet för, så jag stannar här i min soffa :)

Ska nog ta och dra ihop någon god lunch tror jag, om jag ska göra det mesta av en oplanerade hemmadag så kännar jag inte för en shake bara. Sen blir det mängder av te - såklart - och så läsa bok och plugga. Kanske skulle passa på att göra den där hemtentan, praktiserar ju hela helgen så blir ingen direkt tid över för det sen. Så kan jag ta de andra småläxorna nån eftermiddag bara.

Sen börjar det helt klart dra ihop sig för att göra den där jävla 30minuterspresentationen. Är faktiskt inte ett dugg pepp, för har inte kommit på något bra ämne. Blir väl att snacka om Malung-Sälen, antar jag.

Nej, nu ska jag göra lunch och slöa vidare :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Det var hur fint som helst min lilla ängel.

2010-09-21 | 19:24:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!