Långhelg

Jag älskar lediga fredagar.
Vi tar det en gång till: Jag ÄLSKAR lediga fredagar. Får passa på att njuta nu bara, för jobbar kommande två fre och efter det så tror jag att vi går in i ny period ganska direkt, så då blir det plugg hela veckorna som vanligt. Men, det ska jag inte tänka på nu. Nu tänker jag bara på att jag har tre dagars ledighet framför mig, jag är äntligen frisk, solen skiner och om en vecka kommer älskade familjen hit och hälsar på!

Åh, om ni bara kunde se vår gård nu. Var just ut och klockade ett äpple och solen ligger på så himla fint där nere vid träden nu. Riktigt varmt är det också, hoppas det är bra väder imorgon med för då har ajg planerat att börja plocka lite äppel och göra något vettigt med innan de blir förstörda. Fast tror inte alla är klara än, får ta en minaskörd imorgon och ta resten sen.

Nu ska jag dra mig, borde verkligen göra något åt disken. Suck, vinna på lotto och köpa en diskmaskin? Ja, tack.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Va härligt med långhelg! Har det rätt bra just nu också. en timmes yoga på fredagar bara sen e det helg ;) inte helt fel! SAKNAR DIG! <3

2010-09-09 | 21:42:01
Ikk

Vem där?? :)

2010-09-10 | 12:53:24
http://ikkita.blogg.se/
Kakan

Oj namnet gick visst vilse här någonstans ;) men det e jaaag ;) (kakan) (ifall att det skulle gå vilse igen ;))

2010-09-10 | 15:14:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!