Tisdag

Tiden går fooort, redan tisdag eftermiddag och nyss var det söndag? Men jag ska inte klaga, helgen är varmt välkommen. Det var väl den lilla detaljen att jag skulle hinna städa och fixa med en hel del innan fredag, men det ska nog lösa sig det också. Just nu sitter jag i soffan och slappar och har redan varit hemma en bra tag, vilket känns rätt fint med tanke på att jag i vanliga fall just skulle ha satt mig på bussen. Bra med upptagna lärare så man kan sluta tidigare. Har dessutom haft en långt hål idag som ägnades åt fönstershopping och så en riktigt nice lunch på Eat, så trots den extrema tröttheten från imorse så har dagen gått riktigt bra.
Nu ska jag samla kraft bara liiite till, sen diska och så har jag att välja mella de spännande uppgifterna att 1) Städa badrum eller 2) Dammsuga hela huset. Hm.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!