Lördag!

Hej sötisar!
Herregud, såg ni väskan jag visade i förra inlägget? Jag är kär, det gör fysiskt ont i mig av lycka när jag ser den här intill mig, ska lägga upp en bild sen på den taskiga marknadsföringen som fick bägaren att rinna över så jag la alla mina pengar på denna skönhet.
Var alltså i mora och shoppade med familjen iaf, riktigt mysdag med affärer, fika och solsken i en nice kombo. Pappa skämde bort mig som tusan; fick jeans, bälte och en skjorta! <3 :D Inte haft råd att köpa nytt på evigheter och nu har i stort sett alla byxor gått sönder så jättehärligt med ett par nya att slita med hälsan ^^

Efter shoppingrundan blev det tjejkväll med god mat och film - mys!


Går det bra för alla på praktiken förresten? Själv trivs jag jättebra! Var superhärligt att komma tillbaka till Sankt Olof och alla trevliga människor där och det var verkligen jättekul att få jobba själv ett par dagar också. Var lite nervös innan såklart, men väl på plats så flöt det på och det var så himmla kul att få fixa med alla olika delar på hotellet (ta bokningar, möblera konfen, preppa till servisen, in-checkning, ta emot samtal, svara på mail OSV). Lätt lyrisk över hur kul det är att vara ute och jobba :D
Jobbade eftermiddag nu veckan som var så från och med måndag går jag på morgonskiftet istället, ser fram emot att få testa på det också :)

I övrigt har jag inte hunnit med så mycket under min första vecka i Malung. Haft en förkylning hängande över mig så har nog mest jobbat och sovit. Fast nu börjar krafterna komma tillbaka så blir nog lite mer fart framöver. Inleder med en fika med Anny imorgon :D


Nej, ha det fint gullungar. Nu flummar jag vidare för kvällen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna "Lompa"

Va kul att allt går bra för dej :D

Här går de också bra, har rätt softa arbetstider så de känns riktigt bra ^^

Får hoppas de fortsätter i samma stil bara eller hur ;)

2011-04-10 | 06:53:04
http://lompas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!