Glaaaaad




Har velat ha en mp3 gaaanska länge och nu när jag äntligen fått in lön tyckte jag att det var dags att börja kolla runt lite. Tittade såklart på ipod och tänkte satsa på en shuffle, men det var ju det där att en skärm nog skulle vara nice att ha.. Så tittade på nya nano och de var ju GRYMT fina och verkade superbra. Men, närmare 1600 kronor för att lyssna på lite musik.. Var rätt tveksam.

Så idag gick jag in på expert och de hade en liten Philips (GoGear RaGa - om det nu säger något) som fick mitt hjärta att klappa lite. Har batteritid på 20h, 4 gig i minne, inbyggd radio. Det följde med ett program som liknar itunes, men går finfint att bara dra över filer till mappen om man hellre vill det.
Sååå, jag slog till! :) Kostade 499:- men fick av någon anledning lite rabatt så 449:- gav jag. Så känner att jag har tjänat in en dryg tusenlapp helt plötsligt! Ibland är jag så lycklig att jag inte är en sån som måste ha "rätt" märke på saker och ting :D Visst, poddisen är snyggare, men inte tusen kronor snyggare.


Vet ni hur man också skulle kunna uttrycka mellanskillnaden på spelarna? Jo, men skulle kunna säga att den här spelaren är ett par skor billigare än ipod nano. Ett par bruna kängorna med klack, till exempel..... Hihi :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Den var ju jättesöt ju!! :D

2011-08-27 | 16:53:45
http://priiken.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!