Hårfunderingar

Är ju på jakt efter en fin hårfärg, men nu tror jag att jag i samma veva ska ta och klippa lite lugg också. Ingen riktlig lugg såklart - men min lilla virvel skulle det nog bli sådär ^^ Men har haft lite halvlugg tidigare så tror jag ska gå till samma frisör och få det fixat, kostade 85:- om man bara klipper luggen så det ska jag nog kunna skrapa ihop :)


Här är från förra våren, då hade jag typ den frisyr jag vill ha nu :) Har just satt mig på ett flygplan mot sverige så det är därför jag inte ser så nöjd ut xD
Helt sjukt, bara 1½ år sen? Hunnit hände en del sen dess.. Vid det laget hade jag inte ens flyttat till Åland, utan bodde i malung (kan till och med hända att vi hade kvar lägenheten då?) och var här just på väg hem från Tunisien. Fattar verkligen inte att det var 2010 :S
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!