Lördag

Nu har jag avverkat min kväll i serveringen. Flöt på riktigt bra hela kvällen (buffé, chill) och blev kvar till ett tag efter tolv så några timmar skrapade man ju ihop. Tur det, nååågot less jag hade blivit om man offrat semestern för en kväll och sen slutat vid åtta :P

Nattmacka/middag blev det vid ett ungefär, tillsammans med vin och följt av en cigg och lite film så nu kanske man kan sova också :) Dock fortfarande lite lätt jobb-pigg så ligger mest och längtar till morgonkaffen? Men ja, det och lite lantliv känns som en underbar söndag :)
Funderar på att låna lite pengar fram tills lönen kommer så jag kan skaffa gymkort imorgon/måndag. Köpa loss för en månad är tanken, längre än så kan jag nog inte planera mig tillvaro ^^ Vilket är - på ett ångestframkallande vis - ganska underbart.
Så kan man nog beskriva det mesta runt mig just nu. Ångestfullt och underbart. Kaotiskt och bra. Jobbigt och avslappnat. Fritt och låst.
Tjänar ingenting till att veta; just nu är just jag just här och jag vet just ingenting. Och det är precis så det ska vara.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!