Strawberry blonde

Nu är det en bra stund sen (två månader?) som jag gjorde något åt håret och nu börjar min vanliga otålighet ge sig till känna! Sugen på att prova något nytt, har funderat på orangeaktigt men inte riktigt tyckt att det varit rätt, men nu har jag insett att rödblont / strawberry blonde nog är det jag är på jakt efter. Ser ut ungefär såhär




Problemet är hur jag ska få till det? Röda toner är ju inte de lättaste att ha att göra med, och att betala 800 spänn hos en frisör, det vägrar jag. Får klura lite, men något blir det iaf! :) Alternativet är att köra helt tvärtemot och blondera till en kall och jämn färg, något jag inte heller haft tidigare.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!