Internet!

Nu har jag internet igen! :) Dock är det inte jättebra, skrev ett blogginlägg igår men så dog uppkopplingen när jag publicerade. Oh well, kan iaf berätta att jag har det jättebra här nere. Jobbet är inte det roligaste men det funkar, och boendet visade sig vara skitbra så allt löste sig ^^

Idag har det varit ganska fint väder, galet varmt när solen var framme men det försvann ett par gånger så det blev balkongen istället för stranden. Har suttit här och bara mått gott i ett antal timmar men nu är det nog dags att gå och köpa lite mat och tagga inför kvällen, party hela helgerna så om inte annat blir det väl en sväng till grabbarna grus (10 euro för ett helrör inkl läsk och don, rätt okej ;) men ska göra ett försök att inte vara ute för sent iaf, vore nice att komma iväg till stranden och bara hänga där hela dagen imorgon.
Sen på måndag är det dags för jobb igen. Hur uppmuntrande är det att killarna jag bor med har sagt upp sig?! Haha shit, kommer ju inte vara pepp att dra iväg och jobba på måndag, men ska sälja bra smo satan så går tiden fort - och sen är det ju faktiskt bara fyra dagar tills det är långhelg igen ;)

Biljetten är iaf bokad nu kommer hem vid jul - landar sent den 22a och sen får vi se när jag åker tillbaka, typ 30de kanske om det går bra flyg.

Nej, dags att dra! Puss på er sötnosar, saknar er. <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anny

Saknar dig med <3

2011-12-04 | 17:17:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!