Dit där solen är varm och inte bara ljus

Jag är så fullständigt, galet, sanslöst sugen på att resa. Tänk att ha pengar och kunna boka in en solresa nu till sportlovet - vore in det höjden av lycka? Att tina upp och samla kraft för att ta sig igenom det sista av vintern.
Innan avresa skulle jag beställe hem diverse fina sommarkläder, ny bikini, fina smycken och sandaler. Skriva min älskade små listor. Packa, köpa solskydd.
Sen bara åka. Bli varm. Se, uppleva, göra.

Jag ska förvisso resa under lovet, hem till Malung. Och det ska bli underbart att träffa familj och vänner där, fast det är ju inte riktigt samma sak som en solresa. Tvärt om åker jag till kallare breddgrader med mer minus och mer snö.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!