En torsdag i Malung

Min sovmorgon blev lite avbruten imorse, för strax innan nio hör jag små klor som försiktigt kraffsar på dörren in till rummet där jag sover, med andra ors hade Axi vaknat och kände för att mysa lite :) Så jag masade mig upp och bytte till mammas säng (det rummet är vovvesäkert till skillnad från där jag sovet och har spridit ut alla möjliga saker) och sen låg vi där och kramades tills jag blev lite piggare och övergick till att läsa med Axi ihopkrupen på magen. Herregud, hur ska jag klara min vardag utan en liten bäbis??

Well, efter denna mjukstart på dagen så gjorde jag mig iordning och sen åkte vi upp till Nanny och hälsade på! Satt där ett par timmar, fikade och pratade. Efter ett tag dök Terje upp också! :D Han åkte från Åland imorse och skulle till granberget, men tittade in hos Nanny och sa hej först. nu har han dock redan åkt igen, får tillbaka honom imorgon skulle jag tro.
Som ni här så blev det en del runtflängande för oss nu, men ibland vill man bara bort och då är det värt resan för att få komma hem några dagar.

Nu sitter jag och smider lite planer. Såg nämligen att sankt olof hade en nice after work imorgon så jag och Terje tänker dra med alla som vill för middag och drinkar! Någon mer som är på? :) Vore riktigt kul att dra på en klänning, käka lite gott och komma ut bland folk!
Lördag däremot blir lugn hemmakväll, för sen åker vi tidigt på söndag.

Nu tänker jag nog krypa ner och läsa lite igen tror jag. Hade tagit med plugg utifall att jag skulle få något ryck, men har ingen riktig tidspress så då blir jag lat och skjuter upp allt istället :P Äsch då, det löser sig nog ändå ^^

Puss&Kram

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!