Godkväll

Serveringen gick bra, det positiva med de hela är ju att när det väl kommer folk så går tiden fort iaf. Sen hade vi någon annan lektioni tre timmar. En skitseg sådan. Egentligen är den ju bra, handlar om kollektivavtal och så. Problemet är ju att det är det FINSKA kollektivavtalet så jag har egentligen ingen aning om vilket av detta som jag bör lägga på minnet, för antar att det är både ditt och datt som skiljer sig från det i sverige - vilket ju är DET som jag egentligen borde lära mig om. Stackars lilla svenne.

Eftersom skolan kom Terje och hämtade mig, och sen har jag bara slappat hemma. Varit så trött så det kännt som sen kväll enda sen fyra idag, och nu ger jag snart upp och kryper till kojs. Blir halv åtta hos mig, en halvtime med sveriges mästerkock och sen hoppar jag över till tvåan för att se hotellpraktikanterna.
SEN blir det sova, ska se till att sova djupt så jag inte vaknar när Terje drar iväg för att häta minsta broder T vid båten.

Nej, nu börjar det på tv :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!