Hej dalarna!

Nu är jag hemma i Malung. Kom hit söndag kväll, lite lagom sliten efter 14 timmars resande. Igår (måndag) blev det därför en lugn filmdag här hemma!
Idag är det däremot dags att häva sig ut! Har nyss varit och fixat recept på minipiller (billigare i sverige) och handlat till middagen, nu ska jag få i mig lite lunch och göra mig iordning för strax kommer svärmor så vi ska ut på lite shoppingrunda :)

Imorgon blir det att träffa Anny! Yey :D Tror jag ska upp till jägra på förmiddagen då också och hälsa på. Men i övrigt har jag inte gjorde några riktigt planer så det är bara att höra av sig om någon är hemma och har lust att ses nu i veckan! :D

Nej, dags att byta om!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Men ååååh jag vill ju ses!!! :( <3

2011-02-22 | 18:08:19
Mikaela / Ikk

Ja, inatt drömde jag till och med att jag träffade dig!! <3

Fy tusan, vi hade ju perfekt planering med att våra lov var samtidigt..... :(

2011-02-23 | 10:47:00
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!