Hejhopp :)

Åh, vet ni? Jag är frisk! Trött som ett as och väldans ömma axlar, men i övrigt så har alla knäppsaker släppt. Gilla. 

Vad som inte gillas är vår elräkning som damp ner i lådan igår. FY tusan, nästa boende blir som i Malung: uppvärmning och varmvatten med i hyran <3 Malung malung och vår underbara lägenhet - det var tider det :) Men just nu är jag på åland, med ett hus som drar mycket mer pengar än vad vi har så jag har klurat lite på att göra om allt. Såhär:
Hallen -> Kallhall
Vardagsrum -> Sovrum med tv
Arbetsrum -> Allrum / mysrum med soffa
Kök -> Ställe där man eldar som tusan
Detta leder då alltså till att man kan stänga av hela övervåningen och spara pengar, tada :D

Ska klura lite mer på det, men om tid ges så tror jag att vi fixar det i helgen (eller ja, nån gång när det finns tid?) 

Imorgon är det fredag, känns som det nyss var helg. Men inget mig emot - tiden får gärna gå hur fort den vill. Matlagning står på schemat imorgon - sen är jag pepp på att åka hem, krypa ner i soffan med Terje och se femton filmer samtidigt som vi delar en pizza och en vinare. Bra plan! :D


Nej, nu får det vara nog med uppdatering!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!