Skrutten



Satt och bläddrade bland lite gamla bilder och hittade den här på mig och Skrutten, vår älskade lilla kanin som tyvärr fick flytta in hos några släktingar när jag och sis blev för allergiska :'(
Världes gosigaste, underbaraste och mysigaste lilla kaninen. Mådde som bäst när han fick ligga i famn (som på bilden) eller sitta uppe på soffans ryggstöd och pussa oss i pannan när vi såg på tv - eller varför inte köra hinderbana på vardagsrumsmattan över våra fötter och diverse filtar?

Namnet Skrutten fick han pga. att jag tidigare kallat mina ursöta små kusiner för mina skruttar, så när det kom en ny bäbis till familjen var jag orubblig i mitt namnförslag ^^


Här har jag i en hårförlängning som jag fick gratis i samband med en modevisning jag var med i. Tyvärr satt den inte så jättebra(var med metoden tejpade slingor), annars hade jag fått behålla den för relativt billig penning. Men, fick iaf testa på att ha långt tjockt hår för ett par veckor ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!