Jag lever!

Okej, nu är jag tillbaka i vardagen och kan börja skriva lite igen. Kom hem till Åland igår kväll och idag började skolan. Och vet ni vad? Det är rätt nice att vara här, och det är VÄLDIGT nice att flumma med brudarna igen :)
Vad som inte är nice är, tro det eller ej, det här med bristen på bil - det har jag väl aldrig nämt förut va? :P Haha ja, nu sitter jag i alla fall här igen, min vana trogen. Tar bussen som går vid fem, så kan jag ta skjuts med Terje från matssons och slipper på så vis halka fram från bussen och hem. Det är verkligen galet halt idag, crazy.


I kort så kan jag ju säga att lovet var super! Hann inte med allt jag ville, han inte träffa alla jag ville och inte så mycket som jag ville. Men gott folk - ni vet ju vart jag finns, ta en färja och kom hit! :D MEN, det jag faktiskt hann med var iaf jättekul ^^ Nyår firades med Terje, familjen och morfar - och så tittade Anny in med världens bästa födelsedagspresent också. Åt MÄNGDER med mat gjorde vi också, hade nämligen gjort tapas till typ 50 pers trots att vi bara var sju som åt.... Hm, gott var det och vi hade ju rester hela veckan ^^

Nej, dags att börja dra sig? Vi hörs :) Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!