Orkar. Inte. Blogga.

Min kropp har total brist på sol och värme, så jag tror den har gått in i någon typ av koma - det är därför det är så segt med uppdateringar här för tillfället.
Det mest andra i livet är också lite segt just nu faktiskt - förra veckan verkligen släpade sig fram! (Förutom helgen som sa poff och drog sin väg).
Senaste 1½ veckan har jag roat mig med: Att ha massa ont i rygg, nacke och axlar. Problem med bihålorna. Ont i huvudet. Feberkänningar. Astmakrångel. Extrem trötthet och idag fick jag en släng av ljuskänslighet också så jag satt och kisade en halv lektion.
Med andra ord MIN KROPP STREJKAR FÖR NU VILL DEN HA SOMMAR SÅ KAN NÅGON LITE VÄDERGUD GÖRA NÅGOT ÅT SAKEN SÅ LOVAR JAG ATT BLI HIMMLANS LYCKLIG?

Nähä. Fortfarande vinter, skit. Men jag tänker fortsätta med medicinering och pepp för på fredag gäller det att vara igång igen, får då blir det klassfest! Woho ^^ Har inte riktigt hittat någon lösning på det där med att jag varken har råd med taxi eller drinkar, MEN jag har iaf en fribiljett så det löser sig nog!


Jag har kommit på att det är franskaprov imorgon. Inte så jättebra, för jag har inte alls tittat på det där. Men såhär, har jag sovmorogn till tio imorgon men kommer väl åka in till åtta ändå eftersom det där *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* bussarna inte riktigt klaffar med tiderna. Så då kan jag ju lika gätna plugga då. Och då kanske det räcker om jag tittar lite på franskan idag och sen imorgon när jag är pigg, utvilad och pepp (HOST) så komemr jag lära mig hela skiten bara sådär! :D


Ah, se. Allt löser sig! Let's chill. Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!