Här händer grejer?

Hallå!
Nu har jag hunnit börja jobba "på riktigt" och det flyter på bra :) Mest haft ströpass innan men nu är det en period med lite mer. Hinner dock med lite helg ändå, för jobbar FM på fredag och EM på söndag så är ju ledig två dygn trots att jag bara har en ledig dag, bra deal! :)

Ska ägna kommande vecka åt att jobba och se på film tror jag - blir övergiven av familjen :P De drar till vår stuga i jokkmokk för att fiska och så, så blir ensam ett tag. Har ju vovvov förvisso, men tror han får bo hos farmor när jag jobbar - orkar inte åka till jägra och lämna honom vid sex på morgonen :/ Kanske inte helt fel att ägna en stund åt att göra något vettigt och ha lite tid för mig själv. Efter en hektiskt festvecka är det nog snarare rätt vettigt.. ^^

Allt kan ju hända på dansbandsveckan - and it did. Mycket kul hann man med, men vad som INTE var lika kul är att de som hyrde vår fina husvagn totalförstörde den invändigt :'( Helt sjukt vad människor gör?! Måste hyra in städfirma och dessutom köpa nya madrasser, delar till soffa, matta, sängkläder osv osv osv. Känns jäkligt tråkigt (typ som att de våldtagit vår gullevagn!), dessutom kommer det kosta massor OCH nu kan vi inte åka iväg om ett par helger som planerat.

Nej usch, vi avslutar med något positivt istället: Paul! Filmen alltså, om en söt liten alien. Det roligaste och mest charmiga på länge - se den! :)

Nu tänker jag krypa ner under täcket och mysa med en bra bok. Natti!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!