Torsdag

Vaknade nu en stund innan tio och tyckte det var en bra idé att gå upp så jag skulle hinna sortera de kläder jag vill ha med och böra tvätta. Fast så fort jag lämnade sängen insåg jag att jag var sjukt trött så nu tror jag att det snrare är en kaffe som står först på schemat innan jag börjar vara duktig!

Jobbade igår, men tyvärr fanns det verkligen inget att göra :/ Försökte ju såklart att fixa och preppa med det jag kom på men blev mycket dötid ändå. Håller tummarna för att det ligger lite arbete och väntar på mig nu idag när jag kommer in! :)
Fredag behöver jag nog iaf inte oroa mig för att ha något att göra, jobbar på after worken så då brukar det bli ett jäkla spring ^^

Kanske ska koka kaffe och mysa med hunden lite nu så jag kommer igång sen, skulle ha varit ut och städat vagnen lite idag också var ju tanken!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!