Back to the 80's / Svenneafro




Jag har aldrig känt mig så här snygg i hela mitt liv så jag tänkte dela med mig.


Haha, nej seriöst xD Vad händer när systrarna Eriksson får en tråkig kväll..? Här är tyvärr bara delar av resultatet, om jag inte vore så rädd för att bli torterad till döds hade jag kunnat lägga upp några riktiga guldkorn, men jag tyckte att de här var tillräckligt bra för att ge en glimt av kvällen ^^




PS. Nej, de är inte seriöst stylade. Nej, det är inte seriösa poser. Nej, de är inte seriöst redigerade. Ja, vi hade skitkul.

PPS. Vad hände på bild nr 2?? Vad kom jag åt för liten inställning som fick min hy att se nedknarkad och plastig ut..??
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erika

Tycker du är huuuuur söt som helst <3

2011-06-16 | 09:55:39
http://priiken.blogspot.com
Mikaela / Ikk

Haha, aw ^^ Var faktiskt kul att ha håret sådär iaf, lite mindre spray och ruffs bara så funkar det nog helt klart! :)

2011-06-16 | 17:02:13
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!